tisdag 20 oktober 2009

Tisdag

Var så kul att komma hem och rida Hugo och Cleo. Skrittade ut en sväng i skogen i söndags, Hugo fick gå på banan han gick som en dröm! I går hoppade jag Cleo, satte upp en fem studs som jag hoppade 6 ggr i åt båda hållen. Hon kändes riktigt fin.. Hugo fick gå en sväng en i skogen, han börjar testa mig lite nu. Men jag är inte feg som tur är, så jag fick som jag ville.

I dag ska jag rida med min systerdotter vilma, så då rider vi ut, jag på Cleo och vilma på en av sina ponnier, Byffy. Hugo får vila idag.

I morgon ska Cleo och Hugo till tandläkaren, det kommer en jätte duktig tandläkare till Hjelmskyl, kommer inte på vad han hette nu... Så då får jag se om jag hinner rida dom, sen vet jag inte hur de blir på torsdag om dom inte får ha bett i munnen kanske, i så fall tänkte jag ut och promenera med dom. Så rider jag dom på fredag.

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar