måndag 21 december 2009

Uppdatering

Nu var de länge sen jag uppdaterade!
Jobbade sista dagen på Hjelmskyl för i år, i går. Hästarna känns kanon fina.
Alla 3 åringar, dom som blir 4a nästa år, kan hoppa en bana på 4 hinder i galopp. De är ett bra mål tycker jag, innan man låter dom gå på vintervila.

Hugo har också fått sin vintervila nu, 2 veckor. Var iväg till ett ridhus som ligger en liten bit bort från mig och hoppade på deras hinder, han hoppade också en bana på 4 hinder i galopp, med vattenmatta och grind=) Så kul!

Cleo känns kanon fin, hon fick lite nålar och laser i fredags igen, så hon har tagit de lugnt i helgen, trimmade henne idag. Red i snön, så himla härligt! Hon tänkte jag trimma på hela vintern för hon har haft så mkt vila i och med hennes skada och så.

Ikväll kommer en ny häst, samma ägare som Cleo. Planen är att jag ska rida och tävla henne lite ivår, just nu vilar hon, för hon har en lite skada i armbågen, men förhoppningsvis är hon ok nu i slutet av januari.

Hade bra, och god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar