måndag 31 januari 2011

Nu drar de snart igång på riktigt!

I helgen är de årets första tävling för våran del:)
Vi åker med 5 hästar från Hjelmskyl, dom får gå en klass var.
Jag ska tävla 2 st 5åringar, en efter Feliciano och en efter Rambo.
För en vecka sedan ringde en man till mig och frågade om jag ville tävla en av hans hästar, red den lite i helgen, så den får också följa med på lördag, en 7 åring efter Non Stop R.
Det ska bli kul och komma igång igen:)
Nästa helg ska jag åka med Cleo, kul!
I morgon ska Hanna och Jag åka till Mörtbol occh hoppträna 2 hästar.
Den 8 feb drar Annsie träningarna igång, och den 20 Feb ska jag på hoppkurs för henne med 3 hästar:)
Nästa onsdag ska vi börja träna för Fredrik Spetz också, så de är full fart!
Hade fint, alla läsare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar