tisdag 19 april 2011

Gävle

I torsdags red jag 120 på både Cleo och 6 åringen Rockefeller. Med cleo rev jag sista hindret, lite tråkigt, men egentligen inget att säga om de. Rundan finns på Youtube. Sökord: Cleo Sarali.
Rockefellers runda kommer också att komma upp på youtube, men just nu finns den endast på Hannas Facebook.
Han hade 1 nedslag men var placerad ändå.
I fredags debuterade jag båda i 130. Cleo rev A och B hindret i kombinationen i omhoppningen, endast mitt fel. Vi kom in lite nära. Rockefeller hade bara i nedslag, såå duktig! Han är till salu om de finns någon som är intresserad.
I lördags hoppade Cleo 120 och blev 6e placerad:) Rockefeller hoppade 130 igen, med 2 nedslag, banan var riktigt svår, med krångliga linjer och distanser. Ingen bra unghäst bana skulle jag säga. Men en bra runda ändå.
I söndags fick Rockefeller stå, beslutade de eftersom att han hade gjort 3 kalas rundor!
Cleo fick gå en 125 hoppning, felfri och placerad:)

Måndag, tisdag har jag varit på fortbildnings kurs för Jens Fredricsson på Strömsholm. En riktigt bra sådan. Jag har blivit så inspirerad och har fått jätte mycket ideer och tips. Så nu är de bara hem om träna mig själv och mina elever. kul:)
I morgon är träning för Fredrik Spetz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar