lördag 6 februari 2010

4a åringarna är så duktiga=)

Hästarna går så bra, och de är tävling nästa helg, de blir kul=)

Min kompis Matilda som var med i den allvarliga ridolyckan i höstas var med i en bilolycka i veckan och är opererad så hon kommer inte kunna rida på minst 3 månader, så hennes häst kommer till mig i morgon. Jag ska rida och tävla ett tag framöver nu. Ska försöka kvala den till falsterbo. Det är ett 5 årigt sto, är lite osäket på stammen så jag får uppdatera i veckan:)
Vissa har sån otur, eller tur som överlever, de beror på hur man ser de..

Hoppade bana på alla 4a åringar i veckan, vi tänkte att vi skulle se hur alla låg till, och alla låg i samma fas ungefär. Alla hoppar en liten bana på 1 m. Kul, så nu ska vi bara jobba med lite styrka. Studs och så.
6 mars ska dom flesta ut och tävla=)
Efter de får dom lite vila, och sen igång och tävla igen i maj!

I morgon ska jag träna dressyr med Hugo=)

Hade så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar