söndag 21 februari 2010

Uppdatering

Ny vecka i morgon, hästarna går bra. Ska iväg till Mörtbol med ett gäng 4a åringar på onsdag, och hoppträna lite på en annan arena, eftersom dom ska tävla den 6 mars=) de ska bli spännande!

Cleo känns kanon, hon går riktigt bra, hon ska hoppa i morgon. Tänkte träna lite kombinationer. Har inte hoppat så mycket kombinationer och de känns nu när hindrena börjar bli större.
Nästa vecka ska jag ev träna för Charlie simerling också, de ska bli kul.

Hoppsan tränade jag ju för Annsie i tisdags, och de var behövligt, fick massor med tips både till mig själv och hur jag skulle träna hästen. Riktigt kul att komma igång igen:)

Hugo trimmas på, han är ju väldigt svag så de går inte att skynda på. Så de får ta den tid de tar helt enkelt, men de gör inget! Han är min guldklimp:)

Ridhus är på gång, och jag är såå glad, de här blir sista vintern för mig utan eget ridhus, och jag är så himla glad=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar