tisdag 9 mars 2010

Kiropraktor

Hade kiropraktorn ute på hästarna igår, Cleo hade blivit mycket finare sen sist så de kändes jätte bra, hon har ju ändå gått på rätt hårt nu den senaste tiden. Hon hade ingenting i bogarna som hon brukar ha, men däremot var hon en aning öm i ryggen, någon blanding av träningsverk och att hon går o spänner sig nu när de är halt.

Med Hugo, var de som jag trodde. Vänster bakben, de är pga av den skada han hade förra våren. Han fick lite nålar, men de kommer försvinna med tiden.

Hoppsan var de ingenting med förutom att hennes tänder måste raspas, hon är jätte vass på dom tänderna längst bak.

Kirop. tyckte att alla hästarna var fina, så de var kul=)

I dag ska jag köra Marissa till Hjelmskyl hon ska stå där i ett par veckor, för nu ska hon igång, så hon ska gå på skritten i två veckor, sen ska jag börja jogga henne.

Ringde en dam till mig för ett par veckor sen och frågade om jag hade tid att hjälpa henne att rida in hennes 3 åriga hingst. Så de är ett projekt jag har tagit på mig, ska åka till henne 2 dagar i veckan, hinner tyvär inte med mer. Men de känns lagom. Var där i söndags första gången, det gick bra, den är hur snäll som helst=)

Tävling till helgen, så jag uppdaterar efter de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar