tisdag 26 oktober 2010

Annsie träning med cleo

Nu är jag påväg hem från hoppträningen, för Annsie. Jag är riktigt nöjd med träningen. Blev en ordentlig framtidning, Cleo var jätte svettig efter uppvärmningen, blev nästan lite orolig att hon inte skulle palla med hoppningen sen, men ok så fel jag hade! Hon hoppade bättre en aldrig förr:) kul! Hela träningen krävde mycket konsentration och lydnad. De är ju inte 100 procent men
Vi klarade allt ganska bra, och de får jag vara nöjd med! För nu kommer vintern vilket betyder tävlingsuppehåll och hårdträning istället! Min plan med Cleo är att
Hon ska tävla sista tävlingen den 6 nov. Sen tänkte jag trimma på under november, vila dom 2 första
Veckorna under december. Sätta igång henne igen under jul och nyår. Och sen
Köra på som vanligt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar