söndag 24 oktober 2010

Veckan som kommer!

Hästarn går bra. På tisdag ska jag åka till Stockholm och hoppträna med Cleo, det ska bli så kul. Sen hoppas jag på att få åka med Hugo till Arnold i veckan, kanke på söndag:)
Chino har fått tid hos veterinären, vi ska åka till Uppsala den 4 nov, och ultraljuda ryggen. Han har haft lite konstiga beteenden för sig. Så det ska bli intressant om man får något svar. Chino rider jag bara lite lätt nu, eftersom jag inte vet om han har ont.

Veckan ser ut följande:
Måndag: Tisdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lördag: Söndag:

Cleo: Longera Hoppträna Skritt Kondition Trimm Vila Ut

Hugo: Longera Vila Hopp Kondition Trimm Vila Hoppträna?

På onsdag kommer också hovslagaren. Sen ska jag försöka få ut en veterinär och vaccinera lite hästar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar