söndag 13 november 2011

Jobb?

Det går helt ok att rida fortfarande, så härligt!:)
Nu kommer jag bara att ha Cleo att rida hemma, då Hugo ska få sin välförtjänta semester nu, skönt för honom!
En veckas träning för Cleo ser ungefär ut såhär:
Mån - Longering.
Tis - Hopp (gymnastik och uthållighets träning, studs/serie som jag hoppar rätt många ggr efter varann utan paus, låg höjd!! Men att hon får jobba på och känna på lite mjölksyra)

Ons - Skrittbandet 30 min på program 1 (plan mark, utan lutning)
Tors - Trimma (Mkt jobb i skritt, sedan jobbar jag mkt med bommar)
Fre - Uteritt
Lör - Skrittband 30 min program 2 (10 min plan mark, 10 min uppförsbacke, 10 min plan mark)
Sön - Vila

Det ska bli spännande vad kiropraktorn säger om hästarna i morgon!

Stolt över mina elever som är så duktiga, ni vet vilka ni är!

Avslutar detta inlägg med att fråga om ni vet någon som skulle vilja jobba lite hos mig under en period, lite helger och nån dag i veckan.
Sysslor: Mockning 5 boxar, in eller utsläpp. Jobba med 1-3 hästar (om man är kunnig!)
Tacksam för svar! Antingen med en kommentar i bloggen, ring/smsa eller skicka ett mejl.
073-805 88 01
saravestberg600@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar