fredag 30 december 2011

Gott nytt år.

Oj oj oj, vad de var länge sen jag skrev här, har haft fullt upp med annat.
Hästarna är igång, Hugo åkte till Skåne igår, till Annsie (Ann-Sofie Oscarsson) han ska vara där tills jag känns att jag kan börja rida igen, men typ till Slutet på Mars hoppas jag på att vara igång:)
Cleo hopptränas av Hanna som jag jobbar åt på Hjelmskyl, en gång i veckan. Dock har hon haft lite ledigt nu i 2 veckor, hon har bara gått på bandet, Men nästa vecka drar vi igång igen:)
Då ska även Maria en, kompis till mig rida henne 1 gång/vecka. Sedan blir de jag som håller igång henne utöver de, genom longering och tömkörning, och bandet såklart,
Lakritz är i fas, han är löshoppad, longerad, tömkörd och har haft ryttare på ryggen. Så han börjar jag med igen i vår.
Sedan har jag 2 st konvalicent hästar i stallet, fullblodet som jag har berättat om som kommer från banan som jag ska skola om till ridhäst i vår. Och sedan en häst som har en skada i minisken.
Jag har fortfarande träningar, på måndag har jag två grupper på Hjelmskyl. Får se vad vi hittar på då:)
Gott nytt år på er!
Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar