torsdag 10 februari 2011

I tisdags kväll var jag iväg till Hjelmskyl med Cleo, eftersom hoppträningen för Annsie blev inställd så fick jag styra upp något eget:) jag ställde upp en bana på 7 språng. Hon känns väldigt fin:) på söndag åker vi på årets första tävling för hennes del. Jag ska även rida kitt katt som jag red förra helgen, non stop hästen
Som är till salu. Hon ska gå 1m, 110. Och även Rockefeller ska gå i helgen igen, 6 åringen efter Rambo. Han ska hoppa 120.

Igår tränade jag för Fredrik Spetz på Eriksberg. Red 2 hästar från Hjelmskyl, skulle egentligen bara ha ridit en men Hanna blev sjuk så jag fick rida i 2 grupper, inte mig emot, bara kul! Jag red en 5 åring efter camiell flamingo z och en 9 åringen efter cortus. Fredrik är en väldigt duktig ryttare tycker jag, rider snyggt och har framför allt mycket kunskap. Nästa träning blir om 2 veckor.

Även idag var Hanna sjuk så jag har haft fullt upp hela dagen. Har hoppat nästan alla hästar.
Skulle ha åkt på en pay and jump på Strömsholm idag men
Vädret gjorde att vi fick stanna hemma:( tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar