lördag 19 februari 2011

I veckan har hästarna gått så bra, vi hoppade alla ordentligt i onsdags. Och alla hoppade super!
Nu är jag påväg till Botkyrka, Annsie träning står på schemat! 3 hästar ska jag rida, mina 2, Hugo och Cleo och Fernando från hjelmskyl. Det är
Väldigt kallt ute, ca -25. Tur att jag ska sitta på hästryggen hela tiden, för då håller man ialf värmen:)
Veckan som kommer tänkte jag rida mina hästar lite lugnare, för det är inte tävling på 2 veckor. Då ska Hugo debutera också, kul!
4 mars flyttar jag över mina hästar till hjelmskyl ett par veckor, Hannas föräldrar ska åka på semester och det blir en
Hel del jobb på hjelmskyl då så de blir
Smidigast att ha mina hästar där också. Då behöver jag inte åka ut till mitt stall, och då sparar jag lite tid.
På onsdag är de träning för Fredrik spetz igen:)
Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar