tisdag 21 juni 2011

Skåne!!

Veckorna går så fort, och det hinns inte med att uppdatera här.
Hästarna går bra, på söndag åker jag äntligen till Skåne med hästarna!
Detta har hänt på sistone:
Cleo och jag har kvalat till Falsterbo horse show (v.27) Det ska bli så roligt!
Hugo tävlade i helgen, felfri i 1m och i debuten i 110:)

Som sagt på söndag åker jag till Ann-Sofie Oscarsson och tränar med 4 hästar;
Cleo, Hugo, Ramido (försäljningshästen efter ravell), Fernando (5 åriga hingsten efter Feliciano)
Och i samma veva ska jag rida Falsterbo:)

När jag kommer hem från Skåne ska jag ta hem min nya stjärna till stallet, Lakritz!
Det ska bli så spännande!

Hästarna på Hjelmskyl ska ha lite välförtjänt semester nu!

Mina hästar får jobba lite till, sedan tänkte jag ge ialf Hugo några veckor semester:)

På torsdag kommer Anna (equiterapeut) och kollar igenom Cleo, så hon är fit for fight till Falsterbo:)

Hoppas allt är bra med er!
Läs gärna min blogg under dessa 2 veckor som kommer, jag ska försöka uppdatera varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar