onsdag 29 juni 2011

Vattenträning!

Idag packade vi bussen och lastade in ett gäng hästar och åkte till Trelleborg, Annsie hade hyrt deras stora gräsbana hela dagen. Vi skulle ha fokus på vattenhinder. Annsie hade med sig en häst, ett 7 årigt sto efter camaro m, den stannande på stora vattnet en gång sen hoppade hon de flera gånger, så de var bra. Sen hade en tjej som jobbar åt Annsie med sig 2 hästar, ett 14 årigt sto efter cassini I som hoppade vatten för första gången utan att tveka:) och sen
Hade hon med sig ett 12 årigt sto efter cardento som hon bara skulle trimma på gräset för sen ska gå samma tävling som Cleo i helgen så hon fick också bara trimma på gräset idag. Sedan hade jag med mig min prins Hugo efter for pleasure, och jag är fortfarade imponerad, han hoppade allt vatten utan o tveka:) såå duktig! Sedan var de en elev till med som hade en ponny.
Fernando trimmade jag för Annsie på morgonen och Ramido fick jobba ute på galoppbanan idag.
I morgon är de hoppträning igen, blev inte så mycket hoppning i tisdags så i morgon ska vi hoppa lite mer. Kul:) alla ska hoppa utom Cleo hon ska joggas lite!
Nu taggar vi till tävlingen på lördag, jag går ut som Startnr 25.
Hade fint så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar