fredag 8 juli 2011

En 6e plats!

Cleo och jag slutade på en 6e plats i finalen i onsdags, vi hade 4 fel, rev insprånget i 3 kombinationen.
Kombinationen stod i en nedförsbacke och då är de extra noga att man behåller hästens balans. Cleo har en gansk dålig egen balans så de är extra noga för mig då att försöka bibehålla rytmen och balansen, vilket jag kanske inte riktigt gjorde i finalen. Men Cleo var riktigt fin och dom där 4 felen gör inget.
Det var så häftigt att gå in på denna stora gräsbana med fullsatta läktare, en känsla man aldrig glömmer:)

Idag är de sista dagen, jag ska trimma hästarna lite för Annsie för i morgon bitti åker jag hem. Känns lite tråkigt men Annsie finns ju kvar:)
Det har varit så bra och jag är jätte nöjd med hästarnas prestation:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar