måndag 4 juli 2011

Finalklara:)

I lördags gick första kvalet, Cleo var felfri och placerad och hon var såå fin:) kändes jätte bra inför andra kvalat som gick i söndags. När vi kom dit på söndagen gick vi banan med Annsie, den var betydligt svårare och större. Men det kändes ändå bra. Jag gick ut som startnr 62 alltså 3 från slutet. Det var inte jätte många felfria, nerverna var spel men hon var såå fin på framhoppning så jag gick in med rätt så bra självförtroede:) felfria var vi:) bedömningen i denna klass var A1 A vilket innebär att om man är felfri i grunden så möts alla felfria i en omhoppning. Vi var 17 st till omhoppning och jag gick ut sist.
När man går ut sist så brukar man ha rätt så mycket press på sig men eftersom att vi hade räknat ut att hur de än skulle gå på omhoppningen så var jag ändå till final så jag hade inget att förlora. Jag provade och rida snabbare än vad jag brukar bara för att se hur hon reagera, hon var fin i omhoppningen men dock hade vi ett nedslag men det gör inget, vi kom på 10e plats och totalt i båda klasserna kom jag 5a:) finaste Cleo:)
Finalklara är vi nu och den går av stapeln på onsdag på stora gräsbanan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar