torsdag 8 september 2011

Onsdag!

Igår hade jag träningar från 17-19, de är så kul!
Speciellt när man ser framsteg på eleverna som jag gjorde igår:)

Hoppade Cleo igår också, hoppade bara studs på henne förra veckan och då när man ska hoppa lite större på henne veckan efter de, när de har gått långt från förra gången så blir hon så förstiktig. Hoppade ganska mycket så att hon började spänna av, hoppade inte så högt, ca 1m, sedan avslutade jag med två hinder på 130. Gick ok!

Nu när hösten börjar smyga sig på så tycker jag hästarna över lag blir lite knackiga och stela. Så idag ska jag faktist köpa MSM till hästarna, MSM är bra för lederna och musklerna, gav de förut till hästarna men slutade av någon anledning, vet inte varför.

Hopptränade Fernando i morse, gick jätte bra!
ska även hoppa Hugo i em:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar