fredag 14 oktober 2011

Fredag!

Cleo har trimmats lugnare nu i två veckor efter behandlingen. Hon känns jätte fräsch! En aning för pigg kanske:) Men de är ju alltid kul!
Hugo känns jätte fin, han ska jag trimma på oktober ut och lite in i november sen ska han få sin välförtjänta vila, har inte bestämt exakt hur länge men minst 2 veckor ialf. Sen måste han hinna komma igång igen innan han ska ner till Annsie i januari:)

Lakritz har jag suttit på två gånger nu, han är så duktig:) Dom kommande veckorna ska vi lastträna och lära honom att bli longerad och tömkörd:)

I veckan ska jag hoppa Cleo lite igen, det blir mycket studs och serier nu så länge som jag kan rida. Tänkte hoppa 2 ggr i veckan, och hoppas på att kunna rida oktober ut och lite in i november:)

Har ju en del träningar nu också, dels privat träningar och i grupp. From måndag börjar jag ha träningar på Hjelmskyl, mejla el ring mig vid intresse!
saravestberg600@hotmail.com
0738058801

Hade fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar