söndag 8 november 2009

Helgen

Cleo går så himla bra, ser fram emot att kolla upp henne nästa vecka, vore så kul om hon är fräsch. Känns som att jag har skrivit de här varje gång jag uppdaterat=)

Hoppade henne i fredags, hoppade en 3 studs, som jag hoppade över 3 ggr i varje varv. Det tycker jag är ganska bra både för att träna lite styrka och kondtion, och även mjölksyran. Hade även ställt upp en 5,5, ( en trav bom, till ett litet kryss, sen 5,5 m till en oxer. Även detta en jätte bra styrketräningsövning.

I går red vi ut i skogen, och idag var vi ute och promenerade.

Veckan ser ut följande:
Måndag- Longera
Tisdag- Trimm
Onsdag- Skritt
Torsdag- Hopp (studs)
Fredag- Skritt
Lördag- konditon
Söndag- Hopp (serie)

Hugo:
Måndag- Lösgaloppera
Tisdag- Vila
Onsdag- Lösgaloppera
Torsdag- Vila
Fredag- Rida=)
Lördag- Rida=)
Söndag- Vila


Nästa vecka börjar jag jobba på Hjelmskyl, det ska bli kul att komma igång igen, träna och planera inför säsongen 2010!

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar