onsdag 18 november 2009

Onsdag

Igår var jag på Mälarkliniken med Cleo, possitivt och negativt.
Gaffelbandet var bra=) Men hon är ju halt som jag har nämnt i tigigare inlägg. Och det har blivit ngt värre. Vi han inte börja göra någon utredning så jag fick boka in en ny tid, så nästa onsdag åker jag och kollar henne igen.

Påvägen hem ringde jag min kiropraktorn, det är en person som jag litar på till hundra procent, han ska kolla henne på måndag, tack till honom för att jag alltid får en snabb tid=) så får vi se vad han säger, vad han tycker att vi ska göra. Om han tycker att de är veterinärt så åker vi på onsdagen, annars får vi se vad han hittar på..

Hon ska ialf bara gå ihagen nu, passar ändå ganska bra eftersom vi drog ut två tandrötter ur hennes mun i måndags, så hon skulle ändå vila i 3 veckor.

Hugo ska jag trimma lite idag, har köpt en gougg idag, så i mrg ska jag longera med den. Det är den bästa inspänningstygeln tycker jag, för den gör så att hästarna aldrig kommer bakom lodplanet. Och dom får med ryggen, de tycker inte jag att man får med andra inspänningar.

Ikväll ska jag ha träning på Hjelmskyl, skriver senare i veckan om vad jag hittade på, har en kanon övning!

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar