tisdag 30 augusti 2011

Försäkringar!

Både igår och idag har jag hängt på Lakritz:) Han är lite spänd så jag väntar ett tag innan jag vågar mig över med benet!
I morgon kommer veterinären och ska ge honom sin andra grundvaccin spruta.

Idag var Per Bentele (Folksam ombudsman) hos oss i stallet, vi pratade försäkringar. Eftersom vi äger 4 hästar nu och har alla 4 hästar i olika försäkringsbolag så blir de onödigt dyrt, gentemot om vi skulle ha alla hästar i samma försäkringsbolag. Så nu har vi pratat om hur mycket alla hästar ska ha i livförsäkring etc. Låter mycket bra:)

Var iväg och hoppade Fernando idag på Hjelmskyl, han var såå fin:) Hoppade inte så mycket då han inte hoppat på ett tag. Blev en serie med räcke - bom- räcke- bom. Och sedan 2 hinder snett igenom som man kunde ligga o rulla på. På torsdag ska jag dit igen då ska vi hoppa lite mer.

Längtar till helgen den 16-18 september då åker vi till Karlstad och tävlar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar