söndag 28 augusti 2011

Ramido hade 4 fel i 1m idag, han var pigg och glad och de kändes jätte bra:)

Veckan:
Hugo:
Mån- skrittband
Tis- ut
Ons- trimm
Tors- vila
Fre-hopp (studs)
Lör- skrittband
Sön-longera med pessoa long.

Cleo:
Mån- skrittband
Tis- ut
Ons- trimm
Tor- skrittband
Fre-vila
Lör-hopp (studs)
Sön- skrittband

Ramido ska jag ev visa i veckan så jag vet inte ännu hur
Hans vecka ser ut.

I morgon ska jag hänga på Lakritz för första gången:)

Nästa tävling blir i Eskilstuna den 11/9.
Hugo ska gå 120.
Cleo 130.
Och sedan ska jag rida Fernando 120.

Sedan blir de Karlstad 16-18/9, kul:)
Cleo och Fernando ska tävla där!

I veckan är de mycket som händer, veterinären kommer och ger Lakritz sin andra vaccin spruta. Hovslagaren kommer och ska sko alla hästar.
Jag ska åka och hoppa Fernando tisdag och torsdag på hjelmskyl.

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar