söndag 20 september 2009

helgen

Cleo har känts lite trött nu ett par dagar så hon har bara fått gått ut i skogen, longerade henne igår, i morgon tänkte jag trimma henne lite, se hur hon känns. Hon ska få en bomfri vecka denna vecka.

Hugo red jag lite på banan igår, han var väldigt okoncentrerad, men skötte sig ganska bra ändå. idag var vi och löshoppade han på hjelmskyl. Han är ju fin, men dock väldigt svag, så jag kommer att bygga upp honom väldigt långsamt, och jag får se om jag kommer att visa honom på rådgivande, det beror helt på hur han känns och hoppar. Jag tänker inte stressa honom till detta.
Det får ta den tid de tar helt enkelt.

Har även klippt en av ponnierna hemma den ena var galen så han måste få lite lugnande om han ska klippas. Cleo har också blivit klippt=)

Träning på hjelmskyl på tisdag, har inte riktigt bestämt ännu vad jag kommer köra för övning.

Hade bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar