torsdag 3 september 2009

Torsdag

Provade ett nytt bett idag på Cleo, ett kul bett med parerstänger.. var lite för skarp för henne, hon vågade inte riktigt ta stöd, så jag får rida på de vanliga nästa gång. I morgon får hon vila, för jag är på C tränar fortbildnings kurs i morgon hela dagen. Sen när den är klar måste jag åka till Hjelmskyl och rida och göra i ordning hästarna jag ska tävla på lördag. Hanna skulle ha dom klara när jag kommer.. Tack!

Hugo var lite spänd och stissig idag, de regnade och blåste en del så de kan vara därför. Men de gick ändå helt ok.
han får nu vila fredag, lördag. sen tänkte jag hinna rida han på söndag efter tävlingen.

Cleos ägare kommer och tittar när jag ska tävla cleo på söndag, sen ska jag bjuda henne på middag. Men jag borde hinna med hugo, de är tydligen bara 50 starter på söndag..

//
Sara Li Vestberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar