fredag 18 september 2009

Torsdag, fredag

Hugo red jag på banan i går, han var lite spänd, det blåste en del och folk gick överallt. Men han skötte sig bra ändå. I dag longerade jag han lite inpänd i ca. 15 min. I morgon blir det lite trimm för hans del, sen löshoppa på söndag=)

Cleo har känts lite trött så hon fick en skrittur igen i går, och så fick hon vila dag.
I morgon ska jag ta henne lite på linan.

Centoo fick en tur i skogen i går, det tyckte han var skoj=) se idag trimmade jag han, ska gå vidare i utbildningen lite nu, så nu har vi börjat med flytta undan skänkel, har gjort det lite innan, men nu ska det sitta. Han har väldigt långa bakben, och har därför väldigt jobbigt för de, men han blev som en dröm att rida sen=)

Gilmo, Ique, marco och divino (3 årig hingst, som hanna rider) fick gå ut i skogen i dag, första gången för marco och divino, dem var jätte duktiga. sen fick chino och Bogart hoppa lite, studs och så.

Nu är det bestämt,
I januari åker jag ner till Skåne och tränar för Annsie i ett par veckor=)

Hade så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar